3 Ocak 2008 Perşembe

AZADLIK

Beklemeyin beni gelen bahara
Kış ayazında ısındım ya
Ne gam çıkamasam bu yaza
Gözlerimde bir hayal
Kara gözlerinin derinliğinde
Özlediğim bir hayat doğuyor

Beklemeyin dostlar sevdinizse eğer
Kırılmasın gönül kâseleriniz ne olur
Bırakın bende Ömrüm’e gideyim
Yeterse vadem saçlarını öpeyim
Kaç kere yaşanıyor hayat
Ve kaç defa geliyor bahar
Sonuncusunda yol çıkıyor
Falların yalancısıyım
Gayb’ı bilen bildiği gibi okuyor

Beklemeyin beni
Ağaçlar ben yokken filiz sürsün
Bu yıldan tezi yok kırlarda bensiz yürüyün
Bırakın gönlüme kırılmayı akşamın sefasına
Kokuları mesut etsin bensiz sabahlarda
Seyredin şu hayatı nasıl sürüyor
Her güvercin sevdiği dalda duruyor

Çağırmayın kalbinizden beni yalvarırım
Azad edin cümleniz birlikte
Er kişi niyetine helal edin hakkınızı
Gideyim bir geç zaman sarhoşluğuma
Yetmez mi artık gülüşleriniz, gül zamanımda
Yakıştıramaz mısınız bir gülistan da bana
Rıza edemez misiniz hakkıdır deyip
Git sen de gül diyemez misiniz
El bağı da olsa, gül dalım
Deli gibi mevsimsiz tomurcukdayım...

Hiç yorum yok: