29 Kasım 2007 Perşembe

SEVMEDEN YAZILAN ŞİİR


Bu gece…
Son şiirin saklandığı sandığın başındayım
Batık çıkartmak benim işim
Tam da az evvel sevdiğim biri
Beyaz bayraklı bir geminin
Güvertesinden itekledi beni
Uzundur hiç böyle dalmamıştım
İyi geldi buz gibi bir havada
Buz gibi gerçeklerin suları

Bu şiir…
Sevmeden, istemeden yazdıklarımdan olacak
Yol, bu şiirle birlikte son bulacak
Çünkü biraz sonra unutacağım
Uyuyacağım yalnız bir gecede
Ellerim yeniden uyuşacak
Soğuk bir rüzgârın kollarında
İyi gelecek yalnızlığım
Buz gibi yalnız yaşayacağım…

Keder…
Yolu benden geçmeyen tekçe elmalı şeker
Sus… Kandırıyorsun kendini deme bana
İnandıklarımdan sonra yalanlar
Çok daha sahici bundan sonra
Kimsenin gülü yoktu anlasana
Derilen ne varsa hepsi diken
İyi gelecek bu kan bana
Birazdan buz gibi soğuyacağım…

Kırmızı mavi karışığı bir gecenin açıklarında
Düştüğüm gemilerin güvertelerinde olmayacağım…
Ve rengin deniz kabuklarının sedefinde
Sana ithaf son bir mısra olarak kalacak...

Hiç yorum yok: