28 Kasım 2007 Çarşamba



TERK FASLI




Bir terk faslı biriktiriyorum sana
Ucundaki uçurumları ceplerime
Darağaçlarını saçlarıma
Hazırlayıp katlayıp koyuyorum
Sürüyerek götüreceğim bavuluma

Usulca bir öpüş bırakıyorum yastığa
Kokumdan az biraz eski bir kazağa
Yüreğime saplanan yağlı kazığa
Yılların çentiklerini bırakıyorum
Yürüyorum gideceğim uzağına

Senli hayaller yolcu ediyorlar beni
Yanımsıra yol boyu güz gelmiş gibi
Önüme serpiyorlar üşümüş Güvercileri
Ağlamaya ve hıçkırmaya tövbe ediyorum
İçimde birikenleri susuyorum...

Bir tren sesi geliyor uzaktan uzağa
İnsanlar acelesi var gibi doluyor vagona
Bir çocuk ağlıyor gidenin ardında
Geriye dönmek haram bakmıyorum
Gözyaşı toplamıyorum avuçlarıma

Yol yürüyor akşamdan yarınki sabaha
İçine dalıyorum gecenin, bir vagonda
İçim acıyor yıldızsız arsız karanlığa
Bir damla yaş bulup buluşturup
Gözlerimi yuğuyorum
Avunuyorum kara kitabın sayfalarında

Sen benli bir sitem savuruyorsun belki
Kim bilir hala anlamsız buluyorsun bu gidişi
Senden çaldığımı düşünüyorsundur
Benle doğacak o mutlu güneşleri
Haklısın beni yar etmemeye yeminim var
Terk ediyorum senle gelecek geleceği…

Hiç yorum yok: