30 Kasım 2007 Cuma

SAYGIDEĞER ÜSTADIM



Şu köşede duran yamuk yumuk
Altı delik çorap gibi saklanan benim
Bakmayın abi yüzüme yüzüme
Daha beter utanırım ben böyle
Göz kapaklarımın ucunda
Okul kaçağı bakışlarım
Seyrinizdeyim emrinizdeyim
Sayın üstadım

Çatılarında saklandığım fiillerim
Devrik konuşmalarımın faili
Çıtı çıkmıyor üç noktalı aşkların
Yılmıyorum yıkılmıyorum
Seyrinizde emrinizdeyim
Sayın üstadım

Bugün bir ipin ucundan tutup
Atlayacağım bacalardan
Yarın top patlasa duymayacağım
Oyunsa gül bahçesinde oynanan
Kitap arası kelebek kurutmayacağım
Haşarı bir tarafım olacak
Ceviz ağacımın arkasında saklayacağım
Siz ebe olmadan ben bulunmayacağım
Seyrinizde emrinizdeyim
Saygıdeğer üstadım

Gün boyu kahkahalarım çınlayacak
Nasuh paşa cami yanında
Sus diyecek ölmüş babam içimden
Susamadığıma gücenip ağlayacağım
Ağaca merdivensiz tırmanacak
Erkek Fatma Mehtap ablam
Köpek kovalayacak Muzafferi
Herkes gülerken alacağım bir taşı
Nasıl denk getirdiğimi anlamayacağım
Seyrindeyim emrindeyim
Saygıdeğer üstadımın

Bir öpümlük bir canım olacak
Öpecek bir melek corps diye
Feleğim şaşacak ansızın
Dünyam değişecek gel derken
Seyrime son verecek, emredecek
Sevgili üstadım

Hiç yorum yok: