23 Kasım 2007 Cuma

MERHABA

Ne kadar oldu birkaç asır falan mı
Bu şehirden gitmeme çeyrek kala
Aramıştım seni son defa
Sahi seninle neden ayrılmıştık
Armudun sapı, üzümün çöpü…

Gülümsedim evet
Gülümsetmediler ben gülümsemeyi seçtim
Hayata dair bulduklarım, bırakıp gittiklerimden
Çok daha güzel ve kıymetliydi
İyi ki dediğim çok günler oldu
İyi ki…
Keşke değildi cümlelerimin başında ki
Keşke dememeyi öğrendim ilkin
Hatırlıyorum demek zor
Ben hiç bir şeyi unutmadım
İki genç kız hatırlıyorum
Biri diğerine inat biraz yaramaz
Son telefonda nasıl olduğunu sormuştum
Ne hali varsa görsün mü demiştin ne
Hiç beğenmemiştim bu cevabı
Karındaşa edilecek laf gibi gelmemişti
Nedensiz değildi senden gidişim yani…

Bir güz zamanıydı…
Yerlerden İstanbul…
Harem taraflarındaydık…
Yağmur başlamıştı…
Başımızda büfeden aldığımız boş torbalar…

Merhaba…

Hiç yorum yok: