21 Ekim 2007 Pazar

SEVGİLİ GÖKSEL GÖKÇİMEN...

GÖKSELİM, ÇİLLİM, SAKARALIM, GÜLEN YÜZÜM, GALATASARAYLILIĞIMIN ASLİ SEBEBİ, ÖZLEMİM...

7 ARALIK 2000 DEN BERİ YOKLUĞUN HATIRA OLARAK KALDI.

ÖZLEDİM SENİ, SOHBETİNİ, GÜLÜŞLERİNİ...

HERKESİN GÖNLÜNDE O FERAH VE GENİŞ GÖNLÜ HOŞGÖRÜYÜ ARIYORUM HALA BİLİYOR MUSUN.

ŞİMDİ BİR OĞLUM VAR. SANA BENZİYOR CAN SADECE ÇİLLERİ YOK :) ONA HER BAKIŞIMDA SENİ ÖZLEMEKMİŞ, SANA BENZEMESİNİ İSTEMEK...

YAŞI BENZEMESİN İNŞAALLAH.

DUALARIMDASIN SENİ HİÇ UNUTMADIM.

OLDUĞUN YERLERDE GÜLÜMSEMELERDEN BİR GÜLİSTAN BÜYÜT.

BU GECENİN DİĞERLERİNDEN HİÇ FARKI YOK YEDİ YILDIR. DAHA DA FAZLA HATTA.

YİNE YOKSUN VE BEN HALA OLMADIĞIN BİR DÜNYADA ELİMDEN TUTUP SENİN TARAFINA GEÇİRECEK O GÜZEL MELEĞİ BEKLİYORUM...

:)

Yemeni bağlamış telli başına
zülüfleri düşmüş hilal kaşına
henüz girmiş onüç ondört yaşına
edalı işveli köylü güzeli...

ne edası ne işvesi ne güzelliği kaldı köylü güzelinin. güzel görebilen gözler kapandı, güzellik anlamını çoktan kaybetti.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Kardesim Allah rahmet eylesin. Ilk seninle tanismistim okulda eylul 1990di sonra anneni kaybetmistin bize o kurulari yapan anneni omzumda aglamistin ve butunleme sinavina girmistik kontrol dersinden ... cok sene oldu sen gideli cok uzgunum ben de cok be arkadas aslan Goksel...