14 Ocak 2008 Pazartesi

ÜŞÜYORUM

şimdi yoksun ya yanımda
üşüten gök bir hırka sarılıyor sırtıma
soyunayım diyorum kışı hırsla
kuşlar getirip asıyor göz göz
uzağımda ki terk edilişleri
kanatlarındaki ayazda kalıyorum
ve durmadan
susuyorum…

titremelerim… yanımda da olsan
mutlaka bana bir yol bulur
biri aşk der öbürü hasret uydurur
bırakmaz yakamı bu üşümeler

turabım tenin ve her mısram senin
hangi adama bu kadar yakışır
"aşkına geldim kadınım" sözlerin
ve kaç kadın hala aşkla titrer
ayaz kuşanan zamanlarda
vakit geç olmuş, gece güç olmuş
kime ne...
benlik değil bu zamanlar
içimde büyüyen tüm filizlerin
ismisin
açılan goncalar sana
dar geçitlerin her birinden yoluna
yollar bulup kılıfına uyduruyorum

senli sensiz üşümelerim
beni hiç umursamıyor
...
sensiz bir akşamın kenarında
öylece titriyorum...

Hiç yorum yok: