24 Ocak 2008 Perşembe

MAVİ

Yine akşam çöktü boğazıma
Bilmediğim bu yolda
Gülme…
Her şey garez bana

Ne yusuf’u ne kara kedisi
Kıblemsin
Bekliyorum hilalini
Elimde yeşil seccadem
Gelişinle serilsin

Çıkart aradan elçini
Yüz yüze kalalım
Tadı kaçmış hayatın
Son deminde unutulan
Sensiz tek hatırasıyım

Yekpare yanlarıma tutun
Dokunma kanıma
Kanım tutar
Ah'ım yakar ellerini
Hercai masallarıma aldırma

Sımsıkı sakıl ruhuma
Sana teslim edilsin
Defterim…
Satırlarında salın
Yağ zapt edemediğim mısralarıma…

Ah…Kışın da varmış ya
Eğdiğin kaşının altında
Kalem kıran fırtınası esse
Çözülmem…
Susarım yokluğunun yoksunluğuna
Lâl olur yıldızlar
Mavi Lâle’m küserse…

2 yorum:

zelebek dedi ki...

sanırım bu sefer yorum yazmayı becereceğim..
son bir haftadır bakıyorum sayfana boş..geçirmeyemi üşendin yoksa bu tafara ..sen son derece verimli çalışan şiir makinam neredesen...hahaaa

beklerim yolunu aylar boyunca...
yeter ki gel bana senede bir gün...

MAVİGÜL GÖKCEN dedi ki...

MERHABA LÜTFİYE ABLACIM..BLOGUNUZDAKİ ŞİRLERİNİZİ GÖRÜNCE İKİ ÜÇ YIL ÖNCE DOLUP GELEN BUĞULU GÖZLERİNİZİ HATIRLADIM .TANIDIĞIM ÖZGÜN VE FARKLI NADİDE İNSANLARDAN BİRİSİNİZ....SEVGİLER...