4 Kasım 2007 Pazar

SONUNCU SON

Hafta sonu
Her şeyin sonu
Hayatın belki de
Senle geçen işkenceli saatlerin
Zamanların sonu

Sen şiirlerimde son diyorum diye
Her defasında kızardın bana
Unutmadım buruşturduğun yüzünü

İşte hafta sonu
İşte her şeyin sonu
Senli hayatın sonu
Senin benim
Yırtılması mümkün olmayan
Bize ait her şeyin sonu

Oysa ben hep üç noktalı sevdim
Şiiri de aşkı da kavgayı da
Bu yüzdendi belki de
Yaşattığın ızdırabın üç noktalı oluşu
Çektiklerimin üç noktası

Gücüm kalmadı gonca
İster aç ister açma bundan sonra
Varsın açtığına başkası şahid olsun
Varsın batsın bu dünya
İnsin gökteki şu sırça kubbe
Yıkılsın artık tepeme

Git zamanı kaçtı çoktan
Ne bir gemi ne bir tren
Yürürüm can yürürüm bugün ki gibi
Yeter ki senle doğmasın artık gün
Bitti gider bu fani
Bu benden okuduğun
Allah bilir ama inşallah sonuncu
SON.

Hiç yorum yok: