6 Ekim 2007 Cumartesi

HAYAT...SADECE BİR BAKIŞ AÇISI MESELESİ...HAYAT... PUNTOSU KÜÇÜK CİLDİ PEK KALIN TEK KİTABIMDI...


Bana dair olup biten, içimde biriken ne kadar şiir ve düzyazı varsa hepsi buraya aksın bundan sonra.

Neden?
Niçin?
Nerede?
Ne zaman?
Kim?

Soruların bittiği bir haneyim. Soru sorulmaz, anlatılmak istenen herşey itina ile dinlenir...

Aslımı, işin aslını aradığım her satırda bir adım daha yaklaşacağım vuslata...

Herşeyi ve herkesi çok sevdim.
Kabul :)
Birilerini biraz daha çok sevdim. :)
Hakettiklerinden eminim. Sevmeyi bilenlerdenseniz, şunu da bilmelisiniz ki son nefesime kadar helal ettim sevgimi...
Gönüllerinizde kızgınlık, kırgınlık ve küskünlükler büyütmeyin. Herkes ve herşey bir tarafa kendi gönüllerinizi yorar ve öldürürsünüz sadece...
Ne sevgime ne de sevdiklerime... Bir damla eksik veya esirgenmiş bir özeni göstermiş değilim...
Borcum yok, alacağım çoktur... :)

Hiç yorum yok: