6 Ekim 2007 Cumartesi

NE BUYURDUNUZ?


Soysuz bir üçkağıtçı madrabaz mıyım ben

yalan mı söylediklerim yalancı mıyım yoksa

ben hiç şiir yazmadım ki, deli miyim

kalemi tut diyenin hizmetçisiyim



etrafıma bakınırken doluşuyor mısralar

kafamın içine gönderiyor gönlüm

kan fışkırıyor gözlerimden

yaz diyor yaz yaz yaz

iyi de daha geçen yaz hercainin tekiydim



ne istiyorsun şah damarımda ellerin

ağlamayacağım inadımdan göreceksin

ve yitirmeyeceğim aklımı senin yüzünden



bittikçe yenilenen şarjör gibi

sürüyorlar mermiyi beynime

ben istemedim ki yazayım diye

kendiliğinden olup bitti ne varsa

bir sabah erken kalkan ihtilal subayı gibi

elimde buldum kurşun kalemi



üstelik kekeme bir çocuktum

bana kaldıysa mısra kovalamanın şanı

arada tepe taklak bir isyan

kusurdan sayılmamalı


24.08.2007, ANKARA

Hiç yorum yok: